Движок CryENGINE 3

Движок CryENGINE 3 теж знайде, чим здивувати і порадувати. Головним моментом тут можна назвати навіть не графіком, а фізику і порозбивали оточення, які також істотно впливають на ігровий процес. Руйнування, які гравці самостійно зможуть влаштовувати в грі, не можна назвати тотальними (ця частина захована в кат-сцени, що дозволяють побачити розвалюються на частини будівлі Нью-Йорка). Тим не менш, можливість розкришити пострілами бетонну стіну є тим, що можна протиставити реалізованої в грі системі укриттів. Втім, цією можливістю зможе користуватися не тільки гравець, але і всі бажаючі попінать остигає труп героя-визволителя, так що слід бути напоготові.


Реалистичная физика позволит игрокам использовать элементы окружения во время сражений. Используя все те же био-усилители, можно будет перемещать перед собой массивные объекты, превращая их в передвижное укрытие. Взрывоопасный или просто увесистый объект, брошенный во врага, тоже может оказать посильную помощь в сокращении численности армии противника.


Ну, и конечно, графика тут тоже дело далеко не последнее. В этот раз Crytek решилась на эксперимент с консольными версиями, поэтому не исключено, что требования к РС-версии будут не заоблачными. Эксперимент, похоже, удался, поскольку уже сейчас игра смотрится на консолях не просто достойно, а очень даже впечатляюще.


Своеобразную дань моде разработчики принесли в виде поддержки технологии трехмерного изображения. 3D в игре будет, но сразу заметно, что в Crytek не планируют плясать вокруг этой фишки, как туземцы вокруг идола-кормильца, а просто добавят в игру дополнительную функцию. Так, для красоты.

Словом, наобіцяли гравцям просто золоті гори - і за півроку не розгребти, якщо не підігнати важку техніку. Оприлюднені плани розробників звучать дуже принадно, і хотілося б вірити, що після виходу гри добра половина цих золотих зливків не перетвориться на глиняні черепки.