Ігрове оточення


Ігрове оточення змінилося не тільки зовні: у зв'язку з тим, що нинішнє бій проходитиме в джунглях кам'яних, в гру додасться більше вертикального геймплея. Тобто нам доведеться не просто пробігати повз хмарочосів, але й здійснювати сходження, що супроводжуються неодмінними перестрілками і руйнуваннями.

Якщо говорити тільки про обсяг, то локації в Crysis 2 зменшилися щодо першої частини. Скажімо так, вони втратили зайву громіздкість, хоча за нинішніми мірками є все одно досить масштабними. Але головне не це, а те, що вищезгадана можливість вибору стилю гри буде підкріплена розгалуженістю ділянок шляху. Нас все-таки будуть твердо направляти в потрібну сторону, позбавляючи повної свободи переміщення, але вибрати один з можливих варіантів маршрутів, що ведуть до мети, ми будемо в змозі.

Ймовірно, вибір буде багато в чому обумовлений стилем гри: один захоче йти напролом, інший вважатиме за краще, використавши перевагу в акробатичних здібностях, знайти дорогу по дахах і сходах, ну, а третій вирішить випробувати долю і прокрадеться безшумною тінню прямо під носом у ворога.

Щоправда, не одному тільки гравцеві дозволено буде хитрувати. Розробники обіцяють, що завдяки їх досягненням в галузі створення AI, комп'ютерні суперники не тільки навчаться розумно вести себе на полі бою, але і здійснювати координовані дії, в залежності від того, які типи юнітов в цій взаємодії беруть участь.
  
 Наприклад, в грі є тип інопланетян, які віддають перевагу тактику нападу мисливця: здійснюють раптові атаки і, не втягуючись у важкий бій, відступають, використовуючи вміння далеко стрибати, не поступається можливостям чарівного костюма. Якщо гравець візьметься наздоганяти такого противника, той зможе спробувати заманити переслідувача в пастку, де чекає ще один мисливець. Або навпаки, зграя таких мисливців цілком може методично тіснити персонажа до місця, де засіли важкі ворожі юніти.